piątek, 9 listopada 2012

Mass Effect Challange Day 3

Day 3 - Ulubiona klasa postaci
Najlepiej byłoby mi zagrać klasą, która łączy w sobie biotykę i inżynierię, ale jak na złość, zawsze wybieram coś innego :) Grałem już żołnierzem, adeptem, inżynierem, a teraz, przy ponownym przechodzeniu gry wybrałem szpiega. Którym grało mi się najlepiej? Nie licząc szpiega, którym póki co gra mi się świetnie -snajperka, spalanie, przydałoby się jeszcze zwykłe przeciążenie, po ta amunicja, to taka trochę przereklamowana, wybrałbym inżyniera. U mnie inżynierem była akurat Pani Shepard. Klasa świetna w odwracaniu uwagi przeciwnika na tyle, by łatwo go zdjąć pojedynczym strzałem w głowę z prawie każdej snajperki. U mnie wygrywa więc ~Inżynier~ !
PS. Powinienem chyba zrobić wreszcie sobie strażnika :P 

2 komentarze:

  1. Zrób koniecznie strażnika. Połączenie mocy biotycznych i technologicznych jest po prostu 'magiczne', u mnie zawsze pozostanie numerem jeden.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dalej jak przed wczoraj stworzyłem sobie nowy zapis w ME2 - strażniczka Penny. Imię trochę mnie dobija, ale nie chce mi się przechodzić ME1 od początku, nienawidzę sterowania w grze. Może gdybym miał zainstalowaną grę, ale tak ... znów płyty szukać :D

      Usuń