czwartek, 22 listopada 2012

Alternate Appearance Pack v1

Wraz z dniem 20 listopada otrzymaliśmy możliwość zakupu pierwszego pakietu dodatkowych strojów (pancerzy/zbroi) dla Sheparda, Liary, Garrusa i EDI. Jako, że 20 listopad to data premiery w Ameryce, zakładam, że u nas pakiet dostępny był tego samego dnia późnym wieczorem lub dopiero po północy. A każdym razie jest już dostępny przez platformę Origin za nasze ukochane punkty BioWare. Nie znam się na systemie zakupów dodatków na Play Station 3 czy XBoxa, dlatego nie będę komentował :) W każdym razie ja zaopatrzyłem się już dziś w komplet 1600 punktów, by wymienić je na DLC Omega i dodatkowe stroje. Sądziłem do tej pory, że Omega także będzie kosztować 800 punktów jak cała reszta, a tutaj zaskoczenie -1200. Oby było warto - spodziewam się przynajmniej czegoś takiego jak Lair of the Shadow Broker, a nawet lepszego. Niemniej jednak uśmiałem się, kiedy przeczytałem na Twitterze ( nie nie mam swojego Twittera), iż Mike ogłasza, że mamy przygotować się na niespodziankę, która na pewno pomoże/umili nam grę w DLC Omega. Nastawiałem się na jakiś pakiet broni - bo co innego można by dodać. A tutaj niespodzianka - stroje. Niby nic dziwnego, gdyby nie fakt, że jak od dawna wiadomo na misję można zabrać tylko Sheparda. Widocznie moje rozumowanie i Mike'a różni się znacząco.
Mimo wszystko kupię stroje. Podobają mi się strasznie, no może poza zbroją Garrusa, ale to nic. Strój Liary i EDI jest świetny. No i jako, że EDI jest prawie ze mną w każdej rozgrywce, będę miał dla niej nowy strój. A mojej najnowszej rozgrywce zagości w drużynie Liara, jako, że Kaidan nie żyje, więc zbroja będzie jak znalazł. Pasuje do niej. Szkoda tylko, że nie napisali nigdzie co wzmacnia każdy pancerz, no ale nie można mieć wszystkiego. Także pnacerz Sheparda prezentuje się niczego sobie.
Z tych trzech strojów najbardziej podoba mi się ten od naszej Handlarki Cieni. Ktoś podziela mój wybór?

2 komentarze:

  1. Gdyby nie to, że wcześniej kupiłem punkty na Omegę i zbywające wydałem na dwa pakieciki broni to też bym pewnie kupił. Nie widzi mi się kupować w tym momencie kolejnej paczki punktów tylko dla tego czegoś. Przy następnym DLC jak najbardziej. Stroje nawet fajne, ale dla Garrusa nic nowego (odrobinę przerobić coś i sprzedać ludziom jako nowe każdy potrafi, ja oczekuję większej inwencji).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierz mi, że ja bym także dodatkowych punktów nie kupował, gdybym nie musiał kupić paczki 1600 punktów, dla 1200 - Omega. A tak zostanie mi 400, kupię stroję i może na coś zostanie do multi, bo w niego jakoś słabo pakuję :P
    Co do stroju Garrusa to dziękuję - myślałem, że tylko dla mnie rekolorowali jego niebieską zbroję.

    OdpowiedzUsuń