niedziela, 18 listopada 2012

Mass Effect Challange Day 12

Day 12 - Ulubiony NPC
Długo zajęło mi przemyślenie, kto byłby moim ulubionym NPC. Od razu wykluczyłem członków drużny, gdyż wybrałem już swoich ulubieńców. Doszedłem do wniosku, że wybiorę dwóch ulubionych NPC'ów.  Moją ulubioną żeńską NPC jest Emily Wong, a męskim Jeff "Joker" Moreau.

Emily - polubiłem ją już w ME1, kiedy to spotkałem ją w okręgach. Była oddaną pracy dziennikarką, która chciała pisać tylko o największych aferach i sprawach. Zresztą jak każda dziennikarka. Mimo olbrzymiej pasji, wiedziała, kiedy należy się wycofać, a kiedy kogoś przycisnąć. Żałuję, że spotkał ją taki koniec.  Nigdy chyba nie wybaczę BioWare zabicia jej na Twietterze. WTF?! Przynajmniej walczyła do końca ... jak to ona.
"An exclusive interview to your favourite reporter?"
Joker - Jego nie da się nie lubić. Jego komentarze, pogodny styl bycia i marzenia są zaraźliwe. Jest niejako odzwierciedleniem marzeń każdego małego chłopca, który śni o lotach kosmicznych w wypasionym statku. Jego żarty, romans z EDI są świetnym urozmaiceniem o odskocznią od gry.  Co byśmy zrobili bez naszego niezastąpionego pilota obu Normandi? Z EDI łączy go przede wszystkim jedna rzecz - obydwoje uwielbiają podsłuchiwać :D
"Geez, you're such a downer!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz