sobota, 24 listopada 2012

Mass Effect Challange Day 18

Day 18 - Ulubiony protagonista z NCP
Oczywistym wyborem staje Anderson lub Hackett. Też się na tym zastanawiałem, jednak postanowiłem dać szansę innym NCP, może nie tak ważnym dla rozgrywki, ale równie dzielnym, którzy w większości poświecili swoje życia w walce z Sarenem, Zbieraczami i wreszcie samymi Żniwiarzami bezpośrednio. Zrobiłem sobie przegląd protagonistów i spośród nich wybrałem Rilę - Ardat-Yakshi, córkę Samary, która poświęciła swoje życie w ME3. Nie mieliśmy niestety okazji lepiej jej poznać. W momencie, kiedy spotykamy ją w klasztorze jest już pod wpływem indoktrynacji i bliska przemiany w banshee. Jednak z krótkiej sceny, która odgrywa się, gdy ją znajdujemy możemy dowiedzieć się, że jest równie silna jak matka, zarówno fizycznie jak i psychicznie. Opiera się działaniu Żniwiarzy, każdy uciekać reszcie, po czym sama detonuje bombę, nie pozwalając, by eksperymenty na asari były kontynuowane. Nie mogę powiedzieć, że Rila była protagonistą z krwi i kości, gdyż nie znam jej historii. Mogę jednak oceniać jej czyny od momentu spotkania. Dla mnie zrobiła więcej niż nie jeden z walczących na wojnie. Asari jest też jedną z moich ulubionych przedstawicielek jej rasy pod względem wyglądu.

"We're not your slaves!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz