poniedziałek, 26 listopada 2012

Mass Effect Challange Day 20

Day 20 - Ulubiony moment w grze
Jak zawsze poświęciłem wyborowi sporo namysłu :) Zastanawiałem się, czy wybrać pojedynczą scenę, czy jakąś misję. Skończyło się na tym, że wybrałem - zakończenie Mass Effect. Destroy Ending; od momentu w którym Shepard idzie wyciągając broń. Nie wiem, czy muszę uzasadniać mój wybór :) Wreszcie osiągnąłem to o co walczyłem przez całą trylogię - zniszczyłem Żniwiarzy. Urywki z różnych walczących światów, świetna muzyka, choć trochę już znudzona.  http://www.youtube.com/watch?v=boVF5v0tO7s
Rozwiewając wszelkie wątpliwości, nie wybieram zakończenia ponieważ Shepard "bierze oddech"/przeżywa. Osobiście uważam, że komandor nie żyje, gdyż, iż, ponieważ nie mógł przeżyć upadku, wybuchu etc. Wybrałem zniszczenie, ponieważ dla mnie to jedyny dobry wybór.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz