czwartek, 6 grudnia 2012

Mass Effect Challange Day 29

Day 29 - Jak chciałbym by kontynuowano serię
Na pewno chciałbym zobaczyć jeszcze parę komiksów, aczkolwiek jestem przeciwny mini grą, które mimo wszystko w jakiś tam sposób uzupełniają fabułę, ale są jedynie na androida, smartfona etc. Już bym przeżył każdą inną konsolę, ale telefon? Ehm ... ? Książki. Uwielbiam czytać, ale z książkami z ME w Polsce jest naprawdę ciężko. Jeżeli nie zdobędzie się pierwszego wydania, którego jest i tak jak na lekarstwo to nie mam mowy o wydaniu drugim, czy dalszym, bo ich po prostu nie ma. Jestem stosunkowo nowym fanem, gdyż gram zaledwie od 2 lat. Kiedy przyszła mi ochota na zagłębienie się w książki z trudem dostałem pierwszą część, a drugiej i trzeciej w ogóle nie ma. Najnowsza część "Odwet" oczywiście jest, ale chciałbym przeczytać najpierw poprzednie. Tak, wiem, że ich fabuła nie jest bezpośrednio powiązana, bo poprzetykana jest grami, komiksami itd., ale ja już tak mam. Pozostała kwestia gier jako takich. Boję się. Na prawdę się boje, że kolejne części będą smutną kopią bez polotu, gdyż twórcy robią grę dla kasy. Bądźmy szczerzy - skoro twórcy pytają co chcemy, to znaczy prequel, squel, coś nowego - to bądźmy szczerzy nie mają żadnego pomysłu. I głupie pytanie fanów jest żałosne. Mam nadzieję, że coś wyjdzie z tego Mass Effectu 4. Oby ... . No i ciągle liczę na kilka ciekawych DLC w stylu Omegi do ME3, choć nie wiem, czy BioWare jeszcze planuje takowe. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz