niedziela, 20 stycznia 2013

The War is Over

Dziś przeglądajać z nudów YouTuba'a, jak zwykle natknąłem się na coś ciekawego. Filmik może i nie najświeższy, ale przypadł mi do gustu. Przedstawia zakończenie Mass Effect jeżeli wybierzemy zniszczenie :)
Mam jednak pytanie, może ktoś z was bedzie potrafił mi na nie odpowiedzieć. Podczas sekwencji końcowej widzimy odbudowany Londyn, nowe pokolenie Krogan i wiele, wiele innych. W Zniszczeniu podobno Shepard przeżywa, a oni wciąż nie wiedzą czy on żyje po tak długim czasie jaki zajmuje odbudowanie miasta praktycznie z ruiny? Coś się tutaj nie zgadza.


1 komentarz:

  1. No cóż, tego nie zmienili w EC i powstała kolejna dziura fabularna którą może będą chcieli naprawić w nowym DLC jeśli ono rzeczywiście będzie dotyczyło wątku ocalenia S. A mam taką nadzieję.

    OdpowiedzUsuń